Monday 20 April 2009

bfF , bf and 100th days :)

DAY 1

date : 9th april 2009


hey ;) time nih ,aku n izzah ,were heading to Kuantan .ktorg pergi by bus tao .haa .betapa bersungguh2 nye kitorg .haih .picture nih snap kat dalam bus .boring kan .tatao na watpe .begamba lah keje ;)

*rambutt aku lawa wehh .haha ;DD*

sesampainya ktorang kat terminal Makmur ,apan n his friend ,amal *japgi aku tunjok gamba* jempot ktorang .khabarnya ,destinasi seterusnya ialah mega .mao tuntun movie .yepiee !ktorang tengok 'JANGAN TEGUR' .bapakkkk serammm sialll .sampai de org tu na mloncat takot .*laki-laki oke .tamao mention .bikin maloo:DD* tapi ,time nak tggu movie tuh start ,apan n amal pegi main snooker dulu .aku ta paham lah ape yg seronoknye tapi tapek lah .layan jelah diorg .haih .




tgok tuh apan ,bersungguh2 haa .ta paham aku budak2 ni .haih .
tengok !amal pon same .tapy yg pasti ,kau kalah lah amal ! :pp
after movie ,ktorg pergi parkson .aku nak beli perfume aku ;D
agak lame lah kami bertahan di situ .nasib diorang sabar je dgn karenah aku .thanks u guys ;))















gambar ni izzah yg snap .
aku tatau pe yg aku bwat tuh .haha ;DD
apan ,siann u .cm bapokk kut .haha .
amal ,comell kau senyum .cececeyy .suke lah tu !;pp


malam tuh ,kitorg pergi tc .makan2 n minom2 .wan ta masak kat rumah :(







air kelapa ni sungguh sedap .sumpah aku ta tipo .
tapi harganya bapakkk lah mahal .
4org minom rm18 .
cekik ke darah pe mak cikk ni ?







lpas makan ,kitorg lepakk jap menikmati pantai .borak2 .gelak2 .


part ni mmg aku na pecahh peroot gelakk .
amal bwat lawak gile .
tgok tuh .

dye bwat muke 'cecececeyy' dye .
hahahahahaha ;DD
*korg nampak cam sweet*
hehe . ;D











then ,
apan anta kitorg balek .
prot da knyang .ngantok lah mesti ;)
*izzah aku tatao dye knyng ke ta .haha *


DAY 2

date : 10th april 2009

*100th days kami:)*













oh yea ,ni apan kasi sempena 100th days kitorang .thanks bb ;) .aku de gak ka
si dye hadiah .ade larrr ;DD .na tao ,tnye apan ;p

sementara menunggu aku n apan tukar hadiah ,izzah n amal main bowling .kat mega .
kali ni kau kalah lagi amal .haha ;DD
loserrr ;pp



Vs

winner : izzah
loserrr : amal



























overall ,hari ini mmg seronokk nak matii :)



DAY 3

date :11th april 2009 .

part siang aku malasss na cte .haha .nasebb aa .aku jump kat part malam tross ;))

malam tuh ,ktorg g tc lagi .makan eskem .izzah blanje :) .pastu ,ktorg maen paserr .haha .gle banyak paserr betakong dlam baju .haih .



aku tadek cz aku tokang pukul gambar .
tapy paserr tetap betakong kat dalam baju aku .haha .izzah lagik parakk .kne baling kat muka .haha .terkedu jap dye .haha ;DD

lepas dari acara main paserr ,kitorg pon balekk .apan anta
.tq syg :)





*hari seterusnya ,korang reka sendiri lah jalan cerita .takan aku je .penat wehh .haha .reka lah oke ?jalan cerita yg menarikk akn mendapat hadiah;)) *

gud luck !;) selamat mencuba ;)

5 comments:

stiffy muffy said...

bahagia. bagus. :P

Nadirah said...

mak dikau kasi kuar smpi memlm gyla kah?
gyla larh!xD

mimy ;) said...

naddia ,thanks .segann lak ;DD

mimy ;) said...

nadirah ,mak aku tao aku kwa n sape .so dye kasi lah ;))

mimy ;) said...

haha .
bodo .

;DD