Monday 27 April 2009

interview TPMcollege .

date : 25th April 2009

'naktanaknaktanaknaktanaknaktanak ??' .hahaha .poyos je .aku ,sya ,burn ,pejal n syamel pegy interview tao .kat TPM college .burn yg drive .lam keta tuh ,aku sorg je amek engineering .yang lain biotech .'gila lah !' .aku ingatkan boleh lah share2 sket info or ideas pasal course yg nak aku amek tuh .haha .taklimat start pkul9 .n burn amek kitorg tpat2 kul9 .bapakk lah lambatnye .maseng2 da cuak .da aa 1st time nih .haha .tggu bkn main lame .n ble ktorg sampai lam kul 10 ,taklimat br na start .hahaha ;DD *kire cm kau dimaafkan lah burn k ?* haha .bile kitorg 5org kat pintu audi ,de pakcik ni name dye pe tah ,suro kitorg pegy dpan .bapakk aa .da aa gne microphone .sumorg pandang .haih .mase taklimat tuh ,kitorg buat hal ,dah lah dudok depan ,begelakk ketawa lak tuh .hahaha ;DD tabiat lame di DI masih taleh buang lagi .haha .lpas taklimat ,sesi interview pulakk .aku n sya ,50-50 na g ke ta .haha .burn mmg cool je .sbb dye mmg da dpt offer letter .syamel n pejal mmg cnfirm nak pegi interview .aku n sya je cm terhuyung-hayang lagi .haha .berlandaskan semangat yang aku de + sya ,burn ,syamel ,pejal kasik ,aku pon pegi lah .
hahahaha !
'kamu pergi amek offerl letter' .
aku dapt !
interview klaka sgt .
sumorg dye tnye latar blakang ,
aku ,
name pon dye ta tanye .
haih .
aku bwat muke confident terlampau *tips mock interview* ;DD
satu keta tuh dpt ,
so cm klaka . ;))
afta abes interview ,
ktorg igt na pegy book fair ,
tapi burn cm tatao jalan .
sya yg da bkk google earth pon ,still blurr nak ke pwtc .haha ;DD
last2 ,
kitorg g times square .
tgok movie .
haha .
pape pon ,aku mmg bestt gilerr lepakk n sya ,burn ,syamel n pejal .
burn , syamel n pejal tuh aku baru knal act .
so cm ta pwass aa lepakk n dorg sume .
;((
hope kte jumpe lagik okeh ?
nty lepakk sesame lagi sampai rabakk . ;))
rendu korg lah weh !
k lah .taa .

5 comments:

stiffy muffy said...

beb. congrats.

p/s: aku jeles. haha

mimy ;) said...

haha .
thank you bbe .
;)

dila said...

congrats!
korg nk g ah ni??

mimy ;) said...

thanks dila !
em .
tatao lah .
tgah berfikirr .
haha .

Anonymous said...

weh
best2
ta leh lupe
(: